luni, noiembrie 23, 2009

NE AMANA SAU NU ?DIN NOU ??

Ce ziceti ?
Va mai amintiti cand spuneam aici ... aici ... aici ... aici ... aici ... aici ... aici ... si... aici ... si ar mai fii dar nu am mai scris .... de operatia Alexiei ?
Ei bine, azi s-a internat ...din nou , miercuri sau joi ar trebui sa o opereze.
De la servici am trecut pe la ea si a inceput sa imi povesteasca:
Tootii ... eu nu merg ,da imi pune doctorul ghips, si o sa stau cu amandoua picioare asa (imi arata) si o sa imi puna si o bara si cand o sa mi-l dea jos o sa merg!(imi arata si mana intepata de la analiza ) a intepat doctorul si eu tipam : manuta mea , manuta meaa! (v-am povestit nu cum vorbeste ea ... nu ati fii inteles nimic :)) )
Ne-am si iubit asa cum numai noi doua ne iubim : 3, 2, 1 siii : Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .Gata ...plec acasa vin si maine la tine ... sa iti aduc ceva?Da ... cd-ul cu Tom si Jery ..te rooog .

Asa ca va rooog lasati-mi si mie maine un cd sa il cumpar copilului :P

Ce ziceti ?O opereaza de data asta sau nu ?

Sa ne tineti pumnii !

Niciun comentariu: