vineri, ianuarie 30, 2009

Amanarea ...

Va povesteam ( ma descarcam) zilele trecute ca imi este frica ... ca am fluturasi ,si toate cele.
Urasc amanarea! :(( Este a 3 a oara cand se intampla asta !
Operatia Alexiei iar a fost amanata :( de o infectie urinara .Iar si iar si iar trebuie sa apara cateceva!Am incercat sa gasesc statiuni balneare (Marika m-a ajutat si mi-a acordat mult sprijin , idei , linkuri ba chiar mi-a spus ca pot sta la ea in apropiere de Sovata) pt infectii sa nu mai ia atatea antibiotice saracuta dar nu este indicat pt ea sa faca baile respective...este prea mica :(
Asa ca nu ne ramane decat sa asteptam sa se faca bine ... sa speram ca nu va mai aparea o alta infectie sau raceala sau orice altceva care sa impiedice operatia .

7 comentarii:

Nikol spunea...

:(....lasa TZOTZI,k se face ea bine.....
Rabdare sa ai!!!

Flore... spunea...

@nikol:daca as stii asta,daca nu s-ar mai amana ,daca avem certitudinea ca o sa reuseasca op. as avea toata rabdarea din lume!

Nikol spunea...

;).....stii k va iubesc,nu?

Flore... spunea...

@Biko : stiu stiu fufo!

TAB spunea...

Ma, sanatate muullltaaa!!!
O sa reuseasca..putin din gandurile fiecaruia dintre noi, din cele mai bune si mai frumoase, se vor aduna si vor intoarce balantza ce tine raul intr-o parte si binele in cealalta..spre numai bine! Trebuie sa credem in puterea noastra..

Si, imi place piesa pe care o ai pe postul anterior.
Numai bine Flore.

Flore... spunea...

@TAB:multam mult!sa speram ca va venii si ziua aia!
Iar piesa ... o ador ..o ascult de cateva ori pe zi !
Te mai astept pe la mine

Anonim spunea...

bafta multa Alexiei!Sa ii dea Dumnezeu sanatate ,sa creasca mare si sa mearga cat mai curand!
Dia!