duminică, noiembrie 16, 2008

Doar o zi ...

Mai este doar o zi ... si asta ma sperie ...
Ma sperie ca nu mai am 16 ani .. ca nu ma trezesc in dimineata de 18 noiembrie cu toata familia langa mine asa cum se intampla in fiecare an ... toti ma pupau , imi urau la multi ani ...ne bucuram de fiecare minut din ziua asta...eram atat de rasfatata !Eram un copil !
Pe cand anul acesta, pe 18 noiembrie voi fii cu sufletul la gura... va fii si operatia Alexiei care am inteles ca nu e foarte grea ,dar de asta si de urmatoarele operatii depide intreaga ei viata ..sa fie un copil normal ...e tot ce imi doresc !La cei 24 de ani pe care ii voi implini ... deja ma gandesc la viitorul meu , ma gandesc daca voi reusi vreodata sa am casuta mea ,sa am copii mei sa fiu sanatoasa impreuna cu Geo si familia mea !

Mi-e frica! Mi-e frica rau !

Niciun comentariu: