luni, noiembrie 29, 2010

"Vezi mamii? ... pooot! "

Aseara am fost la Alexia ...La un moment dat o vad ca vrea in brate la Toi, sa stea cu fata la mine,deodata, vrea sa atiga cu piciorusele de jos.Se uita la mine si zambea.Tot mai cerea..."Toi, ridica-te, hai mergi"
Nu pot descrie in cuvinte starea sau ce am simtit cand i-am vazut zambetul, cand am vazut un strop de fericire la ea.A tinut-o (nu i-a lasat toata greutatea pe picioare sa nu o doara ), a facut cativa pasi, iar cand a ajuns la mami, a strans-o de gat , a pupat-o si a ramas imbratisata...cu niste emotii teribile spune: "Vezi mamii? ... pooot! "

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Domnişoarei ALEXIA !
~
Eu îţi "ţin pumnii" în continuare şi vreau să ştii că EXEMPLUL tău m-a mobilizat !
În curând, fetiţa mea ... va reveni la tăticul ei !
Eu te întreb:
Vrei să vă jucaţi împreună ... din când în când ?
Poate vă şi împrieteniţi !
~
Eu sper să FIE acasă până în CRĂCIUN ! (Vă rog ... nu-i citiţi: tot acasă sper să fiu şi eu ! De câteva zile mă doare inima ... foarte tare !).
~
Pentru ALEXIA şi "ai ei" :

SĂRBĂTORI FERICITE !
La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi !
*** acelaşi GÂND BUN ! şi cititorilor dvs. ! ***
~
Cornelius, :)