marți, noiembrie 09, 2010

Emotii continue ...

"Din nou emotii si maine .. domnul doctor ne-a spus ca in doua saptamani ii scoate gipsul (adica maine se implinesc ,de la operatie ) Abia astept ziua de maine sa vedem ce ne spune.... cand ne va programa pentru urmatoarea operatie.
Zilele trecute ne-am oprit pe o banca si Alexia a vrut si ea in parc .... "mami vreau si eu sa ma dau in ceva " ,am inlemnit ....ca nu stiam ... in ce sa o dau .. fiind cu gips ... si a vrut in tobogan.... s-a pus pe burtica si s-a dat ... pana la urma fara nici o frica .. mai multa frica aveam eu ...
O sa scapam de gips sper maine macar pentru o perioada ..sa mai ia "o pauza"."
 http://alexiamariapintea.blogspot.com

2 comentarii:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Doamnei Flore !
~
Ştiu deja de micul accident ... CÂT UN CATACLISM !
Mă alătur şi eu, tuturor celor care se roagă lui Dumnezeu, pentru o Viaţă mai Bună !

"Purtaţi-vă de grijă, fraţii mei,
Păziţi-vă şi inima, şi gândul ..."

VORBE ... spuse din Suflet, de cel ce-a fost Adrian Păunescu ... acum, desigur ... în RAI !
Prin Fapte şi Rugăciuni, mulţi pot intra ... după Voia Domnului, în RAI !

Însă, NU trebuie să ne dezicem NICI-O CLIPĂ !
~
Cornelius,

PS:
Multă Sănătate lui ALEXIA !
Dumnezeu s-o Binecuvânteze !
Doamne ajută ! Amin.
~,

Anonim spunea...

Mm, its fantastic-/