joi, februarie 11, 2010

INSCRIU REPREZENTANTI AVON

Sunt de ceva timp reprezentant ... daca ma gandesc bine chiar din liceu ....deci a trecut ceva  timp .

Nu am considerat-o niciodata o afacere .. pur si simplu .. imi luam eu produse mai ieftine ...plateam mai putin sau poate chiar deloc pentru produsele pe care mi le alegeam.

Nici nu am stat sa umblu cu sacosa de produse dupa mine ... dadeam catalogul la prietene apropiate, la colege de banca (eram destule inscrise pe atunci )mai tarziu la servici ... si tot asa.

Pana acum ... cand m-am gandit ca ar fii timpul sa mai avansez si eu .Initial m-am gandit la fel ... devin lider (sa am echipa mea proprie ) si din comenzile lor minime plus comanduta mea minima ....mai creste discount-ul ...pentru mine si produsele mele.Dar incep sa constat ca ... daca ne facem echipa puternica fiecare are de castigat de la fiecare :)
Deci ... depinde cum vrei sa o iei ..ca pe o afacere ... castigi un banut in plus ; sau ca pe un bine pentru tine ... ai cosmeticele tale la preturi foarte mici!
Pentru amatori si amatoare de produse cosmetice AVON ... fac inscrieri de reprezentanti.
In primele campanii, la fiecare comanda aveti cate un cadou!
Sursa foto

Contact :

Florentza (adica eu )
Mail : florentzasfarti@gmail.com
Sau lasa-mi scris si te caut eu !

Niciun comentariu: