miercuri, februarie 10, 2010

Ajutor pentru Daniel Mădălin Răduță

Am primit un mesaj pe facebook ... de la Victor Catalin de la Toate Blogurile  si m-a impresionat ...
Vi-l redau exact asa cum l-am primit ... sper sa nu se supere ... nu mai am inspiratie ... cuvintele nu imi mai vin ... cand vad cata lume are nevoie de ajutor , cand vad cate necazuri sunt ...

Dragii mei,

Acesta este primul mesaj, din luna Februarie, pe care-l trimit tuturor membrilor grupului toateBlogurile.ro .

Unii dintre voi stiu ca in mod constant in portal lansez tot felul de provocari la careva invit sa raspundeti in functiede cecredeti, simtiti sau ganditi. De data asta, indrazanesc sa va lansez si aici o provocare adevarata.

Va invit sa puneti umarul la o cauza careia i s-au alaturat deja foarte multi oameni din online. Daniel Raduta este un tanar viitor tata care acum nu-si doreste altceva, de la aceasta viata, decat sa apuce ziua in care sa-si tina copilul in brate.

Povestea lui o gasiti pe blogul personal: http://danielraduta.ro/?page_id=2

Va rog sa incercati sa ajutati cumva! Fie scrieti un articol care sa-i faca pe cititorii vostrii sa participe, fie sustineti campania si in alte medii, fie contribuiti cu cat puteti, daca puteti. Orice posibil ajutor pe care credeti ca-l puteti da este bun!

Cateodata, timpul chiar inseamna bani! Va rog sa-i daruim timp!

Multumesc din suflet!

Victor
Va multumesc si eu ... si ...Sanatate multa ,Daniel!

Niciun comentariu: