luni, februarie 15, 2010

Ajutati-o pe Alexia ... Nepotica mea !

 Probabil ca deja toti o cunoasteti pe Alexia ... la cat de des vorbesc despre ea....
Sabina (sora mea) s-a hotarat sa ceara ajutorul ... initial i-a fost rusine sa faca publica povestea ei ( sau poate ca ii este inca greu sa se obisnuiasca cu ideea ca nu merge) ... poate ca si mie mi-a fost sau poate imi este  un pic sa va cer ajutorul ... dar m-am gandit ca este vorba de ea, iubita mea nepotica ... de doar 4 anisori care nu poate sa mearga!
      La un an cand sa o punem in picioruse am observat ca tine piciorusele "strambe" si in interior foarte mult. A trebuit sa ajungem la un neurolog si ne-a dat un diagnostic cumplit tripareza spastica (membrele inferioare si mana stanga). Atunci a inceput calvarul pentru noi! Am umblat in spitale doctori ... pe la 2 ani a facut luxatie de sold si ni s-a spus ca trebuie sa o operam . Inainte de a o opera, facea o febra zi si noapte dupa nurofen, paracetamol. Ne-am internat la Victor Babes unde am stat 3 saptamani, pentru investigatii amanuntie. A racit in spital si i s-a prescris un antibiotic intravenos Azitromicina de la care a facut un soc anafilactic. A fost cumplit ... am crezut ca o pierd atunci!I s-au invinetit buzele si a inceput sa dea ochii peste cap. M-a intarit Dumnezeu cum ma intareste de fiecare data si am luat-o in brate cu tot cu perfuzie si am iesit pe hol urland cat ma tineau plamanii ... au pus-o la oxigen si peste noapte si-a revenit. Mi-a fost foarte teama deoarece prima data medicii au crezut ca este o cunvulsie iar Alexia NU are voie sa faca convulsii. Febra pentru care ne internasem pana la urma nu s-a gasit o explicatie , toate analizele fiind bune. Am fost la neurolog si ni s-a spus ca este o febra centrala si va trece cu timpul....(aceasta febra facand-o numai vara de la caldura). Am incercat in toamna si a inceput sa faca infectii urinare repetate ... medicii care trebuiau sa o opereze deja ne stiau .. si ne spuneau sa mergem noi cand este bine sa nu ne mai programam"
V-am plictisit poate de multe ori .. cu amanarea operatiei ... de atatea si atatea ori ... cred ca stiti destul de bine.
V-am tinut la curent cu starea ei ... si stiti foarte bine despre ce este vorba ...

Stiu ca sunt multi alti copii care au nevoie de ajutor ... stiu ca se intampla din ce in ce mai des in ultimul  timp ,din pacate sunt atatea persoane care sufera... dar, ganditi-va si la iubita mea nepotica!

 Pe 22 Februarie urmeaza a 3 a operatie , dupa care va incepe recuperare ... din greu.
Iar asta costa ... si costa mult!
O ajut atat cat pot si eu  ... nu va inchipuiti ca cer ... ca eu sa imi pot pastra banii pentru mine, dar cu criza asta ... nu prea mai facem fata si nu putem renunta. ALEXIA O SA MEARGA!  Vreau sa cred si sper ca o sa fie bine!

 Va rog pe voi , toti prietenii mei din online ... sa faceti macar cunoscuta povestea ei ... iar daca aveti posibilitatea ... ajutati-o sa mearga!
Cineva este sus ...  si vede ... si o sa ne ajute !O sa o ajute pe Ale !

Pentru cei care doresc sa ajute, pentru donatii in contul (RON):

RO48 INGB 0000 9999 0174 1488
ING BANK
Pintea Sabina


Va multumesc ... din suflet !

5 comentarii:

Maria spunea...

Uu medic a spus ca si acupunctura ajuta foarte mult.

Flore... spunea...

MariaB: Dupa ce termina cu operatiile se va apuca de recuperari ... si probabil ca o sa incerce si alte posibilitati ... numai sa mearga!

¨”°S•Mariposa•S°”¨ spunea...

Flore ti-as sugera sa pui si un nr de cont ...

In rest promit sa vb mai multe pe messenger...

¨”°S•Mariposa•S°”¨ spunea...

Asa si am sa preiau si eu postul tau :) pe blog la mine ...

Flore... spunea...

Maripposa: Am pus acm si contul ... rea la ea pe blog .
Mersi mult !Sa fiti sanatosi!