miercuri, august 26, 2009

RUGAGIUNEA LUI ALEX

"Un inger care isi doreste numai sa poata zambi din nou"

(Postare 10.07.09)
Numele meu este BRISC ALEXANDRU DAMIAN, am varsta de 3 ani si 4 luni, locuiesc in Cluj Napoca si pana acum 2 luni eram un copil normal perfect sanatos, care alerga alaturi de alti copii in parc si care alaturi de tatal meu Claudiu si mama mea Ioana eram o familie fericita in asteptarea fratiorului meu care intre timp a venit pe lume si pe care il cheama David Robert si pe care il iubesc mult.
Acum 2 luni a inceput calvarul pentru mine, in momentul in care mi s-a spus ca trebuie sa ma internez in spital pentru CA am o "comoara" la burtica ce trebuie scoasa afara.
Nu prea stiam multe, dar in acest timp am suferit foarte mult .

NUMERE TELEDON "VALABILE DOAR IN RETEAUA ROMTELECOM"

0900 900 162 2 EURO
0900 900 165 5 EURO
0900 900 160 10 EURO

TVA INCLUS

Haideti sa il ajutam cum putem fiecare ....nu este o suma extraordinara ,dar, putin cate putin se face un intreg!


Niciun comentariu: