marți, august 25, 2009

AMINTIRILE COPILARIEI 2

Va ziceam acum cateva zile ca nu stiu pe care si cum sa impac: sa ma duc la Noni .. petrecere surpriza sau sa ies cu prietenii din copilarie la o "samanta".
A venit Noni la mine( adica la sora`mea - eu aveam grija de Heppy) imbracat intr-un tricou cu miri (au stabilit data nuntii el si Eliza - 10 aprilie 2010) pe care scria GAME OVER primit de la soacra lui ... iar eu cand l-am vazut i-am zis sa si-l dea jos ca e "urat"(trebuia sa il fac cumva sa se dezbrace) si i-am aruncat o punga in brate (asta afara in fata blocului) si l-am pus sa se schimbe.A ramas foarte placut impresionat (putin spus) cand a vazut ca in punga respectiva ( care nu era nici macar de cadouri) se afla un tricou cu ochelari cu equalizator.Foarte mandru de el .. l-a imbracat si vorbea singur (cu tricoul ...ma rog).
Am ajuns si la el acasa ...cu mici peripetii bineanteles pt ca trebuia sa mai intarziem putin si nu stiam ce motiv sa ii dau... a avut o mare surpriza cand au inceput prietenii lui sa tipe,sa cante sa ii ureze la multi ani , am baut un pahar de cico (nu-s amatoare de bauturi alcoolice) dupa care i-am cerut bani de taxi pe la 23.00 ca eu dadusem ultimii bani pe tricou.
Odata suita in taxi am inceput sa dau telefoane sa anunt lumea ca ajung acasa.Din pacate ne-am intanlit decat cu Cosmin, Raluca C si Raluca P.Am spart seminte, am baut un cico , am depanat amintiri ...

Amintirile ma chinuiesc , amintirile ma rascoleeesc :))

4 comentarii:

Nikol spunea...

Ma bucur mult pentru el,dar parca imi pare rau pentru mine.....
Am ramas singura necasatorita.....:P

Flore... spunea...

Nikol : eee ...las ca vine si randul tau :P

ralucaa spunea...

hihi hi...sper sa ne mai intalnim..sa stam mai mult...a fost tare bine...;)

Flore... spunea...

Ralucaa : o sa ne mai intanlim si o sa mai vb ;) Dar care din Raluci esti u ?:))