joi, iunie 04, 2009

Carti - colectia ADEVARUL

Am citit azi pe blogul Annei ca s-a deschis libraria Adevarul ... Foarte tare !Inseamna ca nu trebuie sa ma mai stresez in fiecare joi sa imi iau cartea pt a adauga la colectia mea (imi lipseste decat Shogun-ul din toate 30 de pana acum) la fel si luni la cartile pentru pitici (un rand pentru iubita mea Ale , normal ... si unul pentru mine ... sa fie in biblioteca si pt viitorii mei copilasi ... atunci cand vor fii :P ) nu ma mai stresez ca stau la coada la ziare si intarzii la birou ... sa imi fac griji ca nu o mai gasesc...merg la librarie si se rezolva!Sursa poza aici.

2 comentarii:

nina spunea...

Orice librarie noua e bine venita. Eu pur si simplu iubesc cartile. :)

Flore... spunea...

Nina: ai dreptate ... orice librarie este bine-venita !eu am facut o obsesie mai ales pt cele de la Adevarul :)) arata asa bine in biblioteca... (a nu se intelege gresit :)) le mai si citesc)