luni, iunie 01, 2009

COPILARIA

Mi-am adus astazi aminte de cantecelele din scoala generala ...care le-am invatat de la dl prof. Tuchila Octavian.Cel mai tare profesor de muzica !De la el am invatat sa cant la chitara ...cateva cantecele(usoare) la pian ... plus ... note, urechea muzicala mi-a format-o mai bine decat o aveam!Imi pare nespus de rau ca nu mai am caietelul cu cantecele ... mi-am adus aminte cateva versuri ... cateva cuvinte "copiii,copiii sunt ale lumii flori..." ; "...copilaria, nu o pot uita/Nu pot sa ma despart de ea".Sper totusi sa fac rost de toate aceste versuri absolut superbe...dar ....pana atunci , am gasit o poezioara despre copilarie :

Copilaria

Copilaria pleaca,
Ea pleaca undeva-
De unde nici-odata
Scrisori nu vei avea.

E o tara minunata
O tara de povesti.
Copilaria pleaca
Tu mare de-acum esti.

Ana Rotaru

Un comentariu:

Anne spunea...

Copilaria..pentru mine este un subiect trist, chiar daca nu a fost asa chinuita..mi-a lipsit ceva..frumos articolul tau