marți, februarie 03, 2009

Ghiocei!


Dimineata am iesit de la metrou la Pipera unde am vazut un nene cu o lada pliina de ghiocei!Erau atat de frumoosi incat nu am putut rezista sa nu imi cumpar si eu .Pana la urma m-am razgandit ... nu mi-am mai luat un buchetel ...am luat 10 !!
Am ajuns la birou ... ( nu venise fetele ) si am inceput sa las pe fiecare birou cate un buchetel - Lucia, Miro, Natasha, Rose-Marie, Vio, Adriana,Irina,Lilea(a trecut si ea pe acolo), Eu(normaalll!!!) si D-na Rodica sotia sefului care nu a venit dar l-am transmis prin dinsul :P
Fetelele mele au fost tare incantate de primii ghiocei primiti anul acesta ... iar eu cu zambetul pe buze ...cat m-a lasat o durere ngrozitoare ... la oo :D

3 comentarii:

Nikol spunea...

In cimitirele noastre din Calarasi infloresc mai greu cred....de nu am vazut pana akum niste "nene" cum le zici tu..:)))
Dar am eu la tara in gradinitza mea....:)

Anonim spunea...

Frumos Gestul, felicitari :). Si eu am vazut prin TM ca se vand dar din pacate nu am cui da ori nu avem timp sa ne vedem!

Flore... spunea...

@ Nikol : si mama are in gradinita :P
@Piticstyle : ms ms ...ee trebuie sa ai o femeie macar in preajma.Orice femeie merita !