miercuri, februarie 04, 2009

Noi de ce nu ne-am tras-o ?



El: auzi

El: noi de ce nu ne-am tras-o pana acum?

Eu: ?

El: ?

El: noi de ce nu ne-am tras-o pana acum?

Eu: ete asa

El: ce fel de raspuns e asta?

El: nu vrei?

Eu: nu

El: multumesc

Eu: nu ai de ce

El: http://forum.softpedia....

El: stiai, nu?

Eu: :D

Eu: da..dar oricum nu vroiam

Eu: si .. unde ai idul meu?

El: bine. mersi. ne vedem peste vreo inca 2 ani. in care tu o sa stai cuminte in lista mea. si eu pe invisible.

Eu: nu imi apari in lista

El: HABAR N-AM

Eu: eu cuminte in lista ta si tu pe invisibil/?

Eu:

El: da

El: stai asa... vb la tel

Eu: k

El: gata. pai... am id-ul tau de cel putin 2 ani

El: de pe vremea cand lucram la un magazin

Eu: cred ca il aveam si eu ...dar de cand nu mai lucr acolo

Eu: am \ facut curat in lisa

El: ram info

El: serv

Eu: aha

El: ma rog...

El: oricum... ms de raspuns

El:

Eu: n-ai de ce

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine ca exista prosti, ce mirare ca inca rezistam.

Anonim spunea...

omg :)) tipu' asta e incredibil. Ma mir ca te-ai mai obosit sa-i raspunzi, dupa felul in care a debutat conversatia.

Unknown spunea...

vai draga... ce crima, ce prost... omg... da-l in judecata :))))))))


"El"

Flore... spunea...

@CristinaV : i-am raspuns pt ca stiam despre ce era vb ..un forum ..sofpreda ... citisem cu ceva timp inainte .
@Paul :draga ...nu il dau in judecata si nici nu cred ca am fost prea isterica cu el ....eram prea calma in discutia asta !

Anonim spunea...

Pe toti i-a apucat cu chestia asta. Pana si in Iasi s-au facut o gramada de poante...as mai intelege sa-ti faca o asemenea poanta un prieten, dar un necunoscut...sau o persoana pe care de-abia o cunosti. E cam nepoliticos. Sau poate sunt eu prea rigida:P

Anonim spunea...

mda... rigida...