duminică, decembrie 21, 2008

Party!

Tocmai s-a incheiat anul la servici ...Dupa ce saptamana asta am tras la greu sa termin tot sa fiu in ianuarie la zero.
Aseara am avut party ...de sfarsit de ani cu serviciul care a iesit super tare.Locatia a fost un restaurant cu specific rusesc,mancarea f buna , atmosfera de petrecere ,dj-ul de nota 20(ca doar eu l-am adus si e super tare pe bune tipu`! - Johny il cheama daca aveti nevoie de dj vi-l recomand cu placere!)am avut parte si de karaoke , muzica foarte buna, s-a dansat toata noaptea, am avut si un invitat surpriza din partea sefului ... un tip care canta la chitaraRadu si imi pare rau ca nu am retinut numele super tare!mi-a placut mult (cum sa nu imi placa mie chitara :Dplus ca era profesionis,canta la teatrul national)Am avut un moment emotionant in care sotia sefului a luat microfonul , ne-a urat ce era de urat si a terminat prin a-mi transmite sanatate multa pentru nepotica mea Alexia.M-am emotionat si mi-au dat lacrimile ...
Tot sotia sefului a avut initiativa si i-a dat Irinei niste bani sa mii dea pt Alexia de Mos Craciun ...la care dragele de ele au mai pus si mi i-a dat .Eu am ajuns acasa(la Ale direct dimineata)am pus banii in brad iar cand m-am trezit am luat-o in brate,am dus-o la brad si i-am zis ca m-am intanlit cu mosul ...i-am dat banii , am intrebat-o ce vrea sa isi cumpere din ei si mi-a raspuns ... pampersi :) la care eu i-am spus ca sa mergem sa luam ceva doar pt ea ...ca pampersi cumparam noi

Mi-e tare somn acum ... merg la nani ...maine ne asteapta o zi luunga !

3 comentarii:

Anonim spunea...

VA IUBESC!!!si pe tine,si pe ale,si pe noni si pe restul familiei!!!pooop
nikol

Lory spunea...

iti doresc sa ai un Craciun fericit! si un An Nou plin de bucurii si impliniri
La multi ani!!

Flore... spunea...

@Lory:Merci frumos,la fel si tie
@Nikol : si noi te iubim pe tine!