marți, decembrie 16, 2008

Munteanu, demis. Lacatus e noul antrenor !


Gigi Becali a anuntat ca Dorinel a fost demis din functia de antrenor principal al Stelei. In locul sau, pe banca vicecampioanei va reveni Marius Lacatus, cel care si-a dat deja acordul.

"Marius Lacatus este noul antrenor al Stelei. Am vorbit cu impresarul lui Dorinel si i-am transmis sa-i spuna lui Dorinel sa nu se mai intoarca din Germania. Va veni impresarul sa-i dau lui banii, sa ne despartim pe cale amiabila! Marius a acceptat si va antrena Steaua!", a declarat Gigi Becali la Special.

"Cand a fost Lacatus antrenor la Steaua nu era bine, dar acum e bine? Tot timpul a fost o rautate impotriva Stelei. O sa ajung la un compromis cu Gigi Becali sa nu se mai intample ce s-a intamplat. Eu il inteleg pe patron, dar puneti-va si in situatia mea. Toata lumea vrea binele Stelei", a spus Lacatus.

Dorinel Munteanu a preluat Steaua la sfarsitul lunii octombrie si a castigat un singur meci din cele opt in care a stat pe banca vicecampioanei, cu Unirea Urziceni. Cu Dorinel pe banca, Steaua a incheiat turul pe locul 4, la sase puncte in spatele liderului Dinamo si a fost eliminata din cupele europene, nereusind sa castige niciun meci in Liga Campionilor.

Sursa : FcSteaua

Dar mai mult mi-a placut articolul Butonistei de pe blogul lui Nea Gigi!

Gigi Becali a declarat la o conferinta de presa care a avut loc la palat, de curand, ca:

“Avem sanse mai mari cu Lacatus sa luam titlul, decat cu Dorinel.

Jucătorii se vor bucura ca se intoarce Marius.

Eu am gresit cand i-am acceptat demisia”

Deci, oficial … Marius Lacatus/Laca/Fiara a fost numit drept noul antrenor al Stelei!

Asadar, Marius se intoarce in Ghencea, acolo unde ii este locul.

Stim cat de mult iubeste Marius echipa si suntem siguri ca va face treaba buna la Steaua.

Cu Dumnezeu inainte, Laca!

URAA!!

Niciun comentariu: