vineri, iunie 06, 2008

Miss me?I`m back!


Dupa o lunga absenta m-am intors ...
Delegatiile au continuat pana ... inainte de Pasti ,Am fost din nou in Oradea (de unde am ramas cu prieteni buni)Cluj , Sibiu ,Pitesti ...si m-am oprit ... am avut niste probleme cu cei de la servici si nu m-au mai trimis ...





Am fost plecata cu Alexia , nepotica mea scumpa la Baile 1Bai la 8 km de Oradea la tratament si recuperare- cam asa statea la masaj( in poza dreapta ... Masajul era printre putinele la care ii placea La kinetoterapie , gimnastica analitica plangea ,La bazin era fericita , la parafina linistita , la magnetoterapie avea multe jucarii si avea preocupare )

.A fost super... de vis ...amintiri frumoaseee

Acum sunt in sesiune ... am dat 2 examene , mai am inca 5 si scap .Vreau concediu , am obosit, vreau sa fiu departe ...

Sper ca voi reveni in forta

Niciun comentariu: