duminică, aprilie 13, 2008

sa revenim ... delegatie .. martie-aprilie


Constanta ... nu m-am putut abtine sa nu merg un pic si pe plaja ...
Dupa care ne-am chinuit 1 ora sa iesim din Constanta spre Bucuresti (Eu si colega mea Irina .. care este incepatoare la condus - am avut curaj sa plecam la drum lung , nu ?)




Am stat 2 zile in Bucuresti , si am plecat spre Tulcea ( Pe drum ... am vazut zapada ...desi la Constanta era f cald)







-Oradea - a fost lansare- Educaţia ecologică şi de protecţie a mediului
Si ...cum spune un articol scris de un bun reporter din oradea :
La intrarea în hol, însă, reprezentanţi ai „Eurodidacticii” din Bucureşti (Florenţa Sfarti şi Raluca Bărbulescu) ne-au „bombardat” cu materiale didactice auxiliare, multe şi interesante - „capabile să satisfacă cele mai exigente cerinţe ale sistemului educaţional”, după cum a ţinut să ne asigure Florenţa Sfarti, coordonator departament promovare-derulare. (Ovidiu DAN)

Niciun comentariu: