duminică, iunie 08, 2008

Hop Tzop

Va aduceti aminte de o lume nebuna din ianuarie a.c. ??
Saptamana trecuta l-am revazut ... tot in metrou ... se asezase exact in fata mea , din nou ... am bagat capul in pamant ...eram cu o alta colega de servici ... ea imi tot povestea de noul ei laptop achizitionat , pe mine ma bufnea rasul ... am luat telefonul , am trimis un sms colegei care era cu mine data trecuta sa ii spun pe cine vad ... nebuna ma suna ... si ma tot intreba , stia doar ca nu pot sa vb , macar aveam si eu motiv sa rad ... la telefon cineva imi spunea ceva f amuzant ... dar eu ...ma descarcam , sa nu isi dea omul seama ... o singura data am ridicat capul si atunci s-a uitat ...a zambit , m-am intors repede ...a plecat spre usa cand eram la tineretului ... am crezut ca a coborat ,la eroii revolutiei cand sa coboram (eu si colega mea) il vad in fata mea ... a coborat din metrou sa faca loc la lume ... el de fapt nu cobora ... ihhh ce senzatie aiurea !!!!

Am scapat si de data asta !

Niciun comentariu: