joi, ianuarie 10, 2008

Oameni nebuni ...



In urma cu 1 luna de zile aproximativ ... pe cand ma intorceam de la servici impreuna cu Irinuca ( colega mea ) si Maria ( contabila ) :

Urcam in metrou ... ne asezam pe scaun toate 3, una langa alta ... si vorbeam noi , radeam , povesteam ... .La un moment dat in fata noastra (de fapt in fata mea , k eu stateam in mijloc )un tip ... se uita la telefon si tot zambea ... noi radeam de el ... "cine stie ce mesaje trimite asta sau primeste de rade atat " ... pana cand il loveste cineva din spate , se intoarce (ii vad ecranul telefonului) si in momentul ala ... mi-a picat fata :)) era o poza cu mine Nu am stiut ce reactie sa am ... imi venea in schimb sa rad ... dar sa rad asa cum numai eu stiu sa auda tot metroul ... in urm secunde, mi-am scos telefonul sa scriu un sms ... il arat uneia din colege ... a inceput sa rada si cealalta la fel ( am scris pe scurt ce era cu individul respectiv si telefonul lui ).

De obicei noi 3 coboram in aceiasi statie Eroii Revolutiei ,de data asta eu trebuia sa ajung la sora mea ... si tocmai le povesteam ca nu stiu unde sa cobor la Brancoveanu sau la Piata Sudului ...eram in dubii .

Au coborat fetele.Imediat dupa ce se inchid usile , aud individul : "mi-ai facut cumva poze cu telefonul mobil ?" La care eu " Nu ! Trebuia ??" Si m-am intors .Cand sa ma ridic sa cobor destuul de repede ( imi era frica sa nu ma impiedic - eram pe tocuri destul de maricele) Evident ca am coborat la statia imediat urmatoare -Brancoveanu si m-am asigurat ca nu este in spatele meu !


M-am amuzat eu ... dar ma si gandeam ca cine stie ce psihopat o fii !!!

A trecut ... acum rand cand imi aduc aminte !

Niciun comentariu: