luni, ianuarie 03, 2011

Un an nou sanatos si cu noroc!

De ceva timp am disparut din peisaj... dar ... Asta nu inseamna ca nu citesc in continuare blogurile si site-urile de zi cu zi :) .
In luna decembrie am lucrat ... destul de mult si nu am mai avut timp de prea mare lucru ...
Daca inainte de sarbatori nu v-am urat deloc de bine (dar gandurile mele bune si  inima, mi-a fost la cei mai multi dintre voi, carora le(va) multumesc pentru sustinere, pentru multele momente in care imi ridicati moralul sau in care imi sunteti aproape atat in momentele frumoase cat si in cele mai triste)

Alexia a fost plecata de sarbatori la niste cunostinte si imi este un dor nebun de ea, sarbatorile nu au mai fost asa cum trebuiau sa fie, a lipsit sufletelul nostru drag, dar din fericire pentru ea, s-a mai relaxat, s-a jucat cu un baietel dragut foc si care ii acorda atentie fata de copilasii care o cunosc deja si nu au rabdare sa se joace intr-un singur loc, ei alearga, se tavalesc, iar iubita mea se uita trista la ei.
Va doresc din suflet un an cu multa multa sanatate, mult noroc, impliniri si tot ce va doriti!

LA MULTI ANI !


4 comentarii:

Loredana spunea...

la multi ani~! sa ai un an mai bun si mai frumos!

¨”°S•Mariposa•S°”¨ spunea...

La multi ani Tzontico si fie ca DD sa o ajute mult de Alee si sa se faca bine.
Apropo eu chiar ti-am simtit lipsa pe aici. La mai multe posturi !!!
Pupici!!!!

Flore... spunea...

Loredana:La multi ani!Multumesc la fel !
Te pup!

Flore... spunea...

Mariposa: La multi ani! Se te auda Dumnezeu si Ale sa fie bine!
Poate revin la activitatea de alta data a blogului :) sper curand...
Pupici!