luni, mai 17, 2010

Noutati ?!

Nu prea...
Am intrat in sesiune ... maine am primul examen ... miercuri dau examenul auto, joi probabil traseul .. dupa care o tin numai in examene ... pana prin iulie cand dau si licenta.
Macar permisul sa mi-l iau pana termin sesiunea ...sa  pot respira si eu usurata la sfarsit ...sa plec in vacanta !
Alexia ... inca in ghips ... asteapta sa il dea jos , pe 24 mai (speram) si sa mearga la teatru asa cum a promis mama ei !
Restul ?Mmmm ... criza asta ma demoralizeaza, imi da o stare proasta ...
Mi-e dor de mamaica si de tataicu ... mi-e dor de prietenii din copilarie .

Va tzuc!
Sa ne "auzim" cu bine!



6 comentarii:

alina spunea...

bafta multa la permis, deasemenea si in sesiune... e greu acum mai ales ca este si licenta, dar or sa treaca si vor deveni simple si ... FRUMOASE amintiri!
La Alexia, cum am citit data, imediat m-am gandit ; ce zi frumoasa!! este SF TREIME, CRUCE CU ROSU!
O SA FIE BINE! SIMT EU ASTA!
si pe mine m-a terminat criza rau de tot!
SANATATE SA AVEM CU TOTII CA TRAIM SI NOI PE LANGA mai marii NOSTRII!

Flore... spunea...

Clara: sarumana mult pentru vorbele frumoase!Sper si eu ca totul sa se termine cu bine... mai ales ziua de 24 Mai .
Criza.... asta este fiecare trecem prin ea!Sanatate multa !

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Doamnei Flore !
~
Baftă ! (aşa se urează actorilor), iar pescarilor: "Fir întins!".
Să auzim de BINE şi BUNE !
~
aveţi grijă ... UNII DE ALŢII ... toţi avem nevoie de o mângâiere, de un gest de TANDREŢE !
~
Cornelius,
PS: LA MULŢI ANI ! ~ pentru surioară !
Frumoasă bluza ... Alexiei !
Minunaţi sunt Oamenii veseli şi zâmbitori!

Anonim spunea...

Succes la examene! Multă sănătate pentru mititică!

Flore... spunea...

Dl Cornelius : multumesc mult!

Flore... spunea...

Marilena: Multumesc mult draga mea!