joi, aprilie 01, 2010

Mai avem de asteptat ...Alexia mai are de indurat !

Inca 8 saptamani de ghips...

Am fost ieri la control,medicul parea foarte multumit, dar a spus ca trebuie sa mai indure micuta noastra....ghipsul.
Peste 8 saptamani vom merge sa scoatem ghipsul.Si ne vom apuca de recuperare in fiecare zi...pana in septembrie cand va urma o noua operatie .De data asta va fi la genunchi -o derotare, ca sa nu ramana cu piciorusele "strambe".
Acum cu Dumnezeu inainte,ne-am chinuit atat ,vom reusi pana la urma!

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Domnişoarei Alexia !
~
Îţi doresc ţie şi Familiei Tale şi tuturor celor dragi vouă, Un Paşte Fericit cu multă Sănătate şi Armonie ! Acolo unde Dumnezeu este lăsat în Inimi şi Gânduri, acolo este şi Iubire.
"Lăsaţi copii să vină la Mine"... "EU SUNT"... "Calea, ADEVĂRUL, Viaţa"... "Iubiţi-vă precum şi eu v-am iubit pe voi".
ACOLO unde Creşte Iubirea... ESTE prezent şi Mântuitorul, Fiul lui Dumnezeu !
Acolo suntem NOI toţi CARE Iubim !
Dumnezeu ne-a reunit prin Fiul Său, Domnul Iisus Hristos !
Dumnezeu ne reuneşte prin rugăciunile Maicii Domnului, Pururea Fecioara Maria !
Dumnezeu Ne IUBEŞTE prin TOŢI Sfinţii şi Îngerii Săi ! Prin Toată Creaţia SA !
ACOLO noi FACEM PARTE din CREAŢIA SA, noi toţi care lăsăm Iubirea să ne modeleze ! Ludici şi lucizi, împreună suntem copilaşii Domnului Dumnezeului nostru !
Gândul BUN, gândul CURAT, gândul de IUBIRE, gândul de SLAVĂ, este DARUL nostru ... către Dumnezeu, către noi înşine, de fapt... ca un Bumerang !
Suntem ... CEEA ce gândim !
Dumnezeu ŞTIE !
~
Cornelius,