luni, martie 08, 2010

PENTRU MAMA!

In special pentru mamuca mea pe care o iubesc mult mult.
Pentru Sabina pentru ca si ea este mama celui mai dulce copil (ALEXIA)
Si pentru toate mamele!
Si cateva cuvinte ... pe care le-am primit pe mess si m-au impresionat :
"Pentru ca sunteti cele care insenineaza zilele barbatilor -desi ei se plang dar numai pentru ca asa s-au obisnuit - pentru ca sunteti cele care gasesc in fiecare zi timp pentru orice problema si orice nevoie a celor dragi, pentru ca, desi va mai plangeti cateodata, o luati de la capat in fiecare zi, mai puternice si mai hotarate, pentru ca sufletul vostru stie ce e iubirea, cum se daruieste si cum seprimeste ea... si pentru tot ceea ce reprezentati... pentru voi timpulse opreste putin in loc la fiecare inceput de Primavara, sa va aduca unomagiu...
La multi ani de 8 MARTIE! "


Mîna Ta ne-a mîngîiat,
Vorba Ta ne-a legănat
Am crescut cu alţi copii, de-o seamă
Lîngă pomul cel rotat
Lîngă spicul cel bogat
Lîngă pragul casei noastre, Mamă

Refren I:
Am fost buni şi răi am fost
Tu ne-ai căutat un rost
Cu poveţe plînse în năframă
Tu ne-ai invăţat un grai
Tu ne-ai dăruit un plai
Şi-am plecat cu el în lume Mamă

2.
Patru zări am colindat
Le-am trecut în lung şi-n lat
Drumurile şi acum, ne cheamă
Tu ne-ai aşteptat mereu
Am venit cînd ne-a fost greu
Te-am găsit încărunţită, Mamă.

Refren II:
Am fost buni şi răi am fost
Tu ne-ai căutat un rost
Cu poveţe plînse în năframă
Tu ne-ai învăţat un grai
Tu ne-ai dăruit un plai
Şi-am plecat cu el în lume Mamă.
Tu ne-ai învăţat un grai,
Tu ne-ai dăruit un plai
Şi-am plecat cu el în lume Mamă.

3.
Ploile sunt azi de dor
Arşiţele pe ogor
Nopţile sunt clopote de-aramă

Toamnele Te-au veştezit
Iernile Te-au troienit
Ca pe-o floare din grădïnă Mamă

3 comentarii:

darul din inima noastra spunea...

la multi ani!

Flore... spunea...

Multumesc Adriana!La multi ani si tie !

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Pentru Flore !
~
La mulţi ani !
Nu mai pot să întru ... aşa uşor pe Net ! Nu mă mai "atrage" ! Am întârziat ... la modul "direct", însă articolul scris de mine pe Blogul 100 Ro ... este pentru TOATE Femeile ! (deci şi pt. dvs. !, mama, Alexia ...! toate)
Adresa "articolului":
http://100ro.blogspot.com/2010/03/o-zi-pentru-eternitate.html
~
Am "urmărit" însă ... şi mă bucur pentru Alexia ! (deşi îmi pare rău ... că a fost necesară ... intervenţie chirurgicală ... în mai multe "rânduri")(sper ŞI EU ... să fie Ultima !)
~
Multă sănătate întregii Familii şi tuturor celor dragi ! Doamne ajută !
~
Cornelius,