vineri, februarie 12, 2010

IUBESTE-MA AZI ... IUBESTE-MA MAINE ...

Iubeste-ma ... azi , maine ... mereu ....

Frumos!



Strange-ma-n brate si simte
Iubirea e o catifeaa...
Mereu te rasfata
Si te invata
Sa crezi...in ea..
Strange-ma-n brate si spune-mi
Ca tu esti si nu ..vei pleca
Vei fi langa mine sa-mi ocrotesti inima

Iar atunci cand noaptea cade iar
In bratele tale m-ascund..
Glasul inimii vreau sa-l ascult

Iubeste-ma astazi,iubeste-ma maine
Iubeste-ma dulce ca un inger
Cred in iubire,iar langa tine,
O mie de ani nu mi-ar ajunge

Iubeste-ma astazi,iubeste-ma maine
Iubeste-ma dulce ca un inger
Cred in iubire,iar langa tine,
O mie de ani nu mi-ar ajunge
Sa te iubesc...

Strange-ma-n brate si simte
Iubirea e o catifeaa...
Ce mangaie trupul,
Mi-aduce sarutul tau
Si-as vrea..
Stii ca niciodata,niciodata n-as putea
Sa stau fara tine,
Fara iubirea ta..

In fiecare clipa vreau sa-mi spui,
Ca ma iubesti,
Nu vreau nori si ploaie,vreau doar soare
Sa-mi daruiesti..
Ma cuprind in ochii tai,
Si ma-ndragostesc de ei
in fiecare clipa in care ne iubim..

Niciun comentariu: