luni, ianuarie 11, 2010

Leapsa cu toane (de la toane)

Am ajuns pe blogul Ninei si am vazut o leapsa care mi-a placut :) ...asa ca ... am furat-o si eu !

 1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând
" ...tanarului print.Hm, da, o sa-si revina, fara discutie, a inghitit doar cam multa apa."-Mica Sirena :)) - a fost Ale pe la mine :P
2.Fără să verificaţi, cât e ora?
8:00
3. Verificaţi!
7:43
4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?
colanti negrii ,tricou portocaliu
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Eram in vizite la bloggeri :)
6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
Psica .... :)) - cine stie stie ...nu pot spune mai multe
7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Aseara, am fost la fitiorul meu in vizita cu surorile, cu ale, cu sotii nostrii ... am stat la un paharek, la o vorba :) asa ca intre frati
8. Ce aţi visat ieri noapte?
Am visat-o pe mamaie ... ii mai povesteam ce s-a mai intamplat in viata mea ....
9. Când aţi râs ultima dată?
Acum 5 minute
10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi?
Rafturi cu carti o icoana si raftulete cu poze .
11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
O casa
12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Ghost Whisperer
13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Nu...am dormit pe mine toata ziua
14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Interesant.
15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă!
Mmmm ... daca nu stiti inseamna ca nu v-am spus pentru ca nu vreau sa spun :p
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?
Daria ... iar al doilea prenume cu siguranta va fii de sfant!
17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Nu stiu ...
18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Nu ... nu ne-am gandit si nici nu vrem ... suntem prea familisti :)
19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului
Ca ma asteptau cei dragi care au ajuns mai devreme decat mine.
20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
Medicina
21. Vă place să dansaţi?
Da.
22. George Bush?
Nu ma pasioneaza.
23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?
 Desene animate pe Bebe Tv :) - Aseara cu Alexia


Fin

Cine mai doreste ... este invitatul/a  meu/ea :)
.

Un comentariu:

Nikol spunea...

Ti-am refuzat o leapsa acum ceva vreme, cred ca o voi prelua pe asta sa ma revansez... :*