vineri, decembrie 04, 2009

Poveste din Delegatie - Oradea

Miercuri seara :
  • tren Bucuresti - Oradea : Ajung tarziu la gara ... nu imi pot cumpara bilet la vagon de dormit ...imi iau locul dupa care ma duc la nasu` sii ii cer un locsor cald si cu pat pt sufletelul meu care urmeaza sa faca ore buunne cu trenul.
  • in prima parte a calatoriei imi pun la punct actele pt dimineata ... termin .. incep si trimit mesaje ( nu dau telefoane multe sa nu raman fara baterie  - mi-am uitat incarcatoarele la birou) .Incerc totusi sa intru pe net dupa telefon dar nu reusec
  • deja dupa 12 noaptea ... oboseala mare , somn , dar ca de obicei nu pot dormi(in tren) .Atipesc intr-un final ... ma trezesc, dar vaai se lumineaza !Disperata ca e tarziu nu stiam cum sa ma pregatesc mai repede de coborare.Cand ma uit pe geam .. luna plina facea acea lumina destul de puternica, ma uit la ceas... trecuse 10 min.Si iar adorm ... si iar dupa 10 min ma trezesc ... si tot asa pana la 4 cand nu am mai atipit deloc.
 Joi :
  • Ajunsa in Oradea, la gara ma astepta un client , un domn de nota 20!Am stat un pic la dansul, dupa care m-am dus la treaba mea.
  • Pe la 12 termin ... panica mare ..raman fara baterie la ambele telefoane !Si ce ma gandesc ?!Il sun pe domnul Jac si il rog sa ma mai gazduiasca in firma dansului macar o jumatate de ora sa imi incarc si eu macar un telefon (imi zisese deja ca are unul din incarcatoarele care imi trebuiesc) pana vine colegul meu din Bucuresti cu incarcatoarele mele.Raspunsul lui fiind pozitiv , ba chiar m-a rugat sa ma duc!
  • M-a primit cu o foarte mare caldura !Ba chiar nu m-a lasat sa umblu "brambura" de una singura prin Oradea.
  • Cel mai si cel mai mult, mi-a placut cand m-a scos la o plimbare de 20-30 min ... unde atat de frumos mi-a aratat , mi-a prezentat, mi-a povestit si mi-a vorbit despre Oradea si despre fiecare locusor si cladire importanta, orice lucru important sau mai putin important ;totul era deja mai interesant si mai important prin istoria lor si a orasului.Am mai fost acolo de cateva ori, dar niciodata nu am vazut atat de frumos acest oras!Atat de ..profund pot spune.Numai cuvinte de lauda!Iar pentru ghid ... nu am cuvinte !Tot de lauda bineinteles!
  • Am baut si un ceiuc pentru ca ...m-a luat raceala si deja eram cu o tuse magareasca pe care nu o mai puteam stapani .
  • Intr-un final ... a venit colegul meu, si a putut omu sa mearga acasa linistit (dupa ora 17).Multumesc domnule,multumesc din suflet!
  • Seara am plecat spre Cluj... am ajuns la o pensiune din apropiere unde mergem mergeam mereu in delegatii.Gazda iar...excelenta!Am baut un paharel de visinata, am papat , am stat de vorba si ... la somn!
Vineri :
  • M-am trezit cu o moleseala incredibila de la raceala, abia ma tineam pe picioare
  • Am baut un ceiuc buun , am luat micul dejun si am plecat spre alti 2 clienti pe care trebuia sa ii vizitam (Multumesc si domnului Nelu de la Pensiunea Elena pentru ceiucul bun si cald care mi l-a facut pentru drum!)
  • Am mers pe autostrada Transilvaniei (A3),Am oprit prin Medias, Sibiu, Dealul Negru.
  •  ... si am ajuns acasa!