marți, noiembrie 10, 2009

VAGABONDUL VIETII MELE


Gheorghe Dinica Sunt vagabondul vietii mele
Vezi mai multe video din Film


La carciuma din cartier,
Unde se canta si se bea,
Vreau asta seara sa petrec,
Cu amintiri din viata mea.

Am mai facut cate-o betie,
Am mai iubit niste femei,
Si m-am vandut la galerie,
Pentr-un bilet de cativa lei.

Sunt vagabondul vietii mele,
Ca intr-un film cu Raj Kapur,
Maturator de praf de stele
Si cusurgiu fara cusur.
Iar cand adorm, spre dimineata,
Imi reprosez de la-nceput:
Ca n-am luat totul de la viata
Si nu i-am dat cat as fi vrut.

Am fost si print si cersetor,
Un tradator, un om cinstit,
Numai cu viata de actor,
Eu niciodata n-am glumit.

Am mai si ras de-o nerozie,
Am fost bogat, am fost falit
Si-n toat-a lumii nebunie,
Eu publicul mi l-am iubit.

Niciun comentariu: