marți, septembrie 08, 2009

MARIE SI MARIOAAARAA

Astazi se sarbatoresc toti cei care poarta frumoul nume de Maria,Marin, Marioara si derivatele:)

Lista mea ar fii luuuunga ... asa ca ... pentru a nu sarii pe cineva sa se supere , ii spun LA MULTI ANI ... Alexiei (Alexia - Maria) careia i-am si cantat dimineata la telefon, sa fie sanatoasa, fericita si plina de noroc in viata!
Rose,Marian,Mariana,Marina,Maria, Marin.... eeeeeeeeeeeeetc ... La multi ani la toti !



Roxana Marcu & Nelu Ploiesteanu
Vezi mai multe video din Muzica


Si-am zis verde salcioara
Marie si Marioara
Marie si Marioara
Ia un par de ma omoara

Parul sa fie de plop
Sa nu ma omori de tot (mai)
Marie si Marioara
Ia un par de ma omoara

Ca de trei zile zac ?n boala
si nu-mi zice nimeni "scoala"
De trei zile zac ?n boala
si nu-mi zice nimeni "scoala"

Dar de-i zice dumneata
M-ar mai trage inima
Dar de-i zice dumneata
M-ar mai trage inima (mai)

Si-am zis verde salcioara
Marie si Marioara
Ia un par de ma omoara
Ia un par de ma omoara

Parul sa fie de plop
Sa nu ma omori de tot (mai)
Marie si Marïoara
Ia un par de ma omoara

Niciun comentariu: