luni, august 24, 2009

LA MULTI ANI!

Dupa cum ziceam si anul trecut pe 24 august :

In primul si-n primul rand ... LA MULTI ANI , Nonitza!La multi ani fratiorul meu ... singurul meu fratior pe care nu mai este nevoie sa spun ca il iubesc si ca ii doresc tot binele din lume, imi doresc sa fie iubit de viitoarea lui sotie (Eliza) cel putin la fel de mult cum il iubim noi, familia, surorile!Sa ai grija de tine, fitiorul meu!


La multi ani si Sorin!Multa sanatate, noroc si tot ceea ce iti doresti!


4 comentarii:

sorin spunea...

mersi mult >:D<

Nikol spunea...

Mie nu mi-a raspuns la telefon....
Te rog sa ii spui tu ca nu am uitat de el!
LA MULTI ANI!

Si eu il iubesc.....tot ca pe un frate!:P

Flore... spunea...

este plecat in Bulgaria :) ... trimite-i un sms sau ii transmit eu cand vine ;)

Flore... spunea...

Sorin : cu multa placere >:D<