marți, august 11, 2009

CU SOTUL MEU 2

Am zis ca revin cu postarea de la cununie si nu am mai facut-o!Lipsa de timp isi spune cuvantul.
Pot spune decat ca a fost foarte foarte frumos!Nici daca faceam nunta nu cred ca eram asa fericita(asta pt ca eram stresata cu toti invitatii si toate cele pt nunta.De cand am ajuns la starea civila am fost toata numai un zambet pana seara tarziu ( deja ma dureau falcile, obrajii de la atata ras si zambit).
De la cununie iubitul meu sot ma rasfata mai mult decat pana acum ca deh ... sunt sub aripa lui si legal acum trebuie!este obligat! :))
Printre cadourile primite a fost si un aparat foto de la colegii mei (v-am mai zis?!) cu care am facut prima poza ... cea de josP/S : Inelusul este cel primit de la matusica si mamaitza mea.
PP/S: As mai face cununia odata :P
PPP/S: Uitasem ceva ... am avut "stomaci in fluturi" (asa i-am spus nasului inainte:))inainte sa intru acolo ...recunosc

Niciun comentariu: