luni, iulie 20, 2009

FAMILIA ...

Intotdeauna am fost o familista !
Intotdeauna mi-am pus fratii, parintii pe primul loc!
Intotdeauna am preferat sa impart totul cu ei si nu am vrut sa fiu egoista!
Intotdeauna ei au fost cei care m-au ajutat si nu m-au dat deoparte!
Intotdeauna ei sunt cei care ma suna primii de ziua mea daca nu sunt deja cu ei !
Intotdeauna m-am gandit la ei inainte sa fac ceva .. sa nu ii dezamagesc!
Intotdeauna ma mandresc cu familia mea!
Intotdeauna mi-am dori ( si inca imi mai doresc ) sa am si eu o familie (o sa am ... ca deh ... ma marit sambata )si multi copii ( macar 2) care sa fie asa uniti cum sunt eu cu fratii mei , cu parintii mei!
Intotdeauna o sa visez si o sa sper la tot ce este mai bun pentru ei ... pentru familia mea!


In weekend am stat cu tot familionul la tara ... impreua cu matusica si unchiul meu care au venit din tari indepartate .. dupa 20 de ani ... si ne-au povestit multe amintiri din copilaria tatalui meu.Este impresionata de cat de uniti suntem noi ... de cat ne ajutam intre noi ... toata lumea imi spune asta .. si ma mandresc pentru ca ... chiar daca nu am fost noi niciodata putred de bogati, am fost alaturi unul de celalalt intotdeauna, iar acum, ca ne-am marit ... unul are mai mult, altul mai putin ... dar niciunul nu a uitat de unde a plecat, nici unul nu si-a lasat de-o parte familia.
De sambata, 25.07 se mai mareste familia :P legal ...

Ador citatele astea :
O familie trebuie să fie unită si solidară, căci altfel nenorocul bate la uşă.
epigramă de Traian Conciatu din Pledoarie pentru epigramă

Fericirea înseamnă să ai o familie mare, iubitoare, grijulie, închegată, care să locuiască într-un alt oraş.
definiţie de George Burns
Ferice de cel cu familie şi cu un asemenea cămin, şi vai de bietul burlac.
citat din Gogol


Sursa citate aici
Si am mai gasit o postare absolut superba aici.

Un comentariu:

Nikol spunea...

SA-TI TRAIASCA FAMILIA!
CASA DE PIATRA!!!!!!