joi, iunie 18, 2009

VREAU SA FIU COPIL ... DIN NOU

De 2 saptamani nu imi revin dintr-o stare de ... cacao ... ca sa zic asa ...
Nu intru in amanunte ... nu vreau sa ma plang , sa plang sau sa ma descarc .. nu aici ... nu acum ...




Am sa spun a fost odata
Am sa spun a fost candva
O poveste-adevarata
Cu copilaria mea
Am sa vreau sa ma intorc
Sa o iau de la-nceput
Sa-ntorc timpul inapoi
Sa gasesc tot ce-am pirdut
Sa fiu iarasi un copil
Cu-ochii mari si curiosi
Sa cuprind in ei tot cerul
Cu nori albi si pufosi
Sa fiu plin de fericire
Sa zambesc si-apoi sa plang
Sa alerg din nou la mama
Sa m-alinte cu-un sarut
REF:Vino iar,copilarie|BIS
Te cheama inima-mi pustie
Vino iar copilarie|BIS
Deseori trec prin probleme
Ma impiedic nu mai pot
Imi e greu sa trec prin viata
Vreau sa las in urma tot
Pastrez vie amintirea
Vremilor care-au trecut
Cand ma jucam de-a marinarul
Si strigam:"Toate panzele sus!"
Mi-e-asa de dor de vremea
Cand simteam ca stiu sa zbor
Cand cuprindeam tot infinitul
In sufletul meu curat
Vreau din nou sa simt iubirea
Asa cum o simteam demult
Sa-o-mbratisez pe mama
Cand imi spunea sa o ascult
REFREN:...
Copilarie...
Copilarïe...
Sursa versuri.ro


ELIZA PIROSCA - ATAT DE MIC
"O Doamne sunt ata de mic
Atat de mic pe cand incerc in raze sa-mi ridic
O lacrima un umar de privire
Peste asa pustiire
Si nu pot decat pana la poale
Sa Vad muntele din raza de soare
Sa regasesc poteca si urmele de pasi ... "

Niciun comentariu: