joi, iunie 25, 2009

MAMA

Am intrat pe blogul Ninei si am citit o poezie care mi-a facut ziua mai frumoasa ... La multi ani mamei tale, Nina!

Cand un copil timid iti spune,
Mamuca scumpa te iubesc,
Esti tot ce am mai scump pe lume
Si viata lunga iti doresc!

Tu mama, te apleci senina,
Il mangai tandru, dragastos,
Si-i spui incet, cu vocea plina:
Copile, tu sa cresti frumos!

Cand peste ani copilul vine
Si iti ureaza La multi ani!
Surade inima in tine,
Stiind ca-i puntea peste ani.

Iti spun acum maicuta draga,
Mai mult decat sa cresc frumos
Am urmarit o viata-ntreaga
Exemplul tau maiestuos.


Si pt Mamuca mea si ale voastre !

3 comentarii:

Adrian spunea...

Foarte frumoasa poezia.

Aurelian spunea...

Traiasca mamele, dragele noastre, ale tuturor!
Sa le iubim cat stim de tare si sa le amintim asta cat de des, cat timp le mai avem langa noi!

nina spunea...

ma bucur ca v-a placut poezia si multumesc pentru apreciere. :)