joi, martie 26, 2009

1 MAI in Nisipurile de Aur!

Primul concurs cu premii de 5 stele!!!
1 MAI in Nisipurile de Aur!


Castiga o vacanta all inclusive de 1 Mai la Hotelul Melia Grand Hermitage, 5 stele din statiunea Nisipurile de Aur, Bulgaria.


Pentru a participa inscrieti-va aici

Sunt incluse in premiu:
- TRANSPORT cu autocarul.
- CAZARE 3 nopti la hotel Melia Grand Hermitage din statiunea Nisipurile de Aur.
- Pachet
ALL INCLUSIVE:
- mic dejun stil bufet, pranz si cina;
- racoritoare, vin local si bere disponibile la pranz si cina;
- gustari dupa amiaza: cafea, ceai, biscuiti si prajituri (15:00-18:00);
- racoritoare, vin, bauturi alcoolice locale si bere disponibile la bar intre orele 10:00-23:00;
- Acces piscina interioara, sala fitness, jacuzzi, biliard, tenis de masa.

4 comentarii:

Mirel Baiat de Curte spunea...

Come on!!!! scoate reclama ca nu o sa te imbogatesti cu un blog.. nici macar nu o sa poti sa iti cumperi oja aia roz...

Anonim spunea...

Buna dimineata. Foarte interesanta oferta. Am fost in trecere la Nisipurile de Aur, intr-o minivacanta. Am trecut si pe langa marele hotel Grand Hermitage.Ce pot sa spun, e cel mai frumos hotel care l-am vazut.

nina spunea...

Hai ca iei am uitat sa te votez acolo, dar ma revansez azi si rog un prieten sa intre sa te voteze. :)

Flore... spunea...

@Otto : nu vreau oja roz :)
@mihaella1 : daca voi merge ma voi convinge si eu cum este acolo :)
@nina : merci , merci !