vineri, februarie 13, 2009

Din ciclul :Lume nebuna!

Mda ... revenim ... si de data asta s-a petrecut tot in metrou.
Ne-am asezat pe scaune (eu,Irina,Johny,Adriana) la Pipera...se ocupase aproape toate locurile.In diagonala cu noi mai era un scaun liber langa o pustoaica de 15-16 ani cu casti la urechi si un pic cam ciudatica ... isi pusese ghiozdanul pe scaunul liber (era singura) .Vine o persoana sa se aseze ... ii face semn ca vrea sa stea jos - ea se uita urat si ii spune ca este ocupat -la prima vedere mi s-a parut ca asteapta pe cineva sa urce tot la Pipera pt ca metroul mai statea .Pleaca omu ... vine o femie ...se repeta povestea ...m-a bufnit rasul ..(si crede-ti-ma ca nu rad discret :)) ) La prima statie asteptam sa vad ce face .Eram in stare sa ma ridic dupa scaun sa ma duc la ea sa stau acolo.Se uita dupa cineva...ba chiar a strigat sa anunte ca i-a pastrat locul ...ghinionul a fost ca s-a asezat o doamna cu un copilas in brate .Cum poti fii atat de nesimtit si de prostcrescut sa faci asa ceva??Nu mi-a venit sa cred.Eu in locul primei persoane care a vrut sa se aseze ii spuneam vreo 2 vorbe asa de obraz macar desi nu cred ca s-ar fii simtit!Copiii din ziua de azi!

5 comentarii:

Nikol spunea...

:)))
Poate k platise si bilet,mai fata!!:)))
Mai stii?

Flore... spunea...

@Nikol:pai la metrou bagi cartela pt o calatorie ... doar nu a bagat-o de 2 ori :))

Anonim spunea...

tupeu de pustoaice:))

Dana spunea...

Iata aici parerea cuiva care-si recunoaste greseala. http://ispiteleadolescentilor.blogspot.com/2009/02/mila-la-adolescentii-din-ziua-de-azi.html

Anonim spunea...

mi se pare o prostie sa pastrezi locul cuiva in metrou ... vorba ta: "copiii din ziua de azi"