luni, februarie 23, 2009

15 AUGUST 2009!

Chefuim , dansam , petrecem !
Se marita sor`mea !In sfarsit au stabilit si ei data nuntii :)) ca daca mai asteptam mult ramaneam eu nemaritata!Deci la anu` ... ma marit si eu ...gata ca nu se mai poate :p
Deja am gasit un dj ...Dj-ul meu favorit -Johny - care este the best si are cele mai bune preturi si scule (scule ...instrumente ...chestii de-astea ... nu va ganditi la prostii!
Am gasit si firma decoratiuni nunta ...tot asa ..cei mai buni si cei mai ieftini (prin pile deh ) restaurantul bun ... ce sa mai zic ... tre` sa punem banii la ciorapei pana la vara :P

P/S : Daca aveti nevoie de dj sau decoratiuni ... dati-mi de stire ;) va pun o pila buna!

6 comentarii:

Nikol spunea...

CASA DE PIATRA!!!!.....ptr. ei deocamdata!
Sa aibe un mariaj fericit,copii sanatosi,frumosi si norocosi!Sa semene cu ma'sa!!!!!!!!:)))))

LA NUNTA TA:
-yo prind buchetul
-in caz k nu vei avea pe cine sa pui,ma ofer domnisoara
-o sa beau
-o sa dansez toata noaptea....deja ma vad
-o sa plang
-o sa fur mirele...."zi-le dl. geo!!!"

hai k m-a luat plansul si melancolia!va iubesc

Nikol spunea...

P.S. sa stii k nu am nimic cu IBU,dar mai tare mi-e draga nevasta-sa,d'aia am zis sa semene nepotii tai cu ea!!!

Asta k sa nu interpretezi gresit!;)

Anonim spunea...

OMG!!! Casa de piatra!!! Sa fie sanatosi, fericiti si sa aibe copii frumosi asa ca ei :)

Anonim spunea...

Oho, e rost de petrecerri mari in familie. Nu-i rau deloc. Casa de piatra si sa ne tii la curent cu desfasurarea evenimentelor. Deh, parca sunt o baba din aia care vrea sa stie tot. :)

Anonim spunea...

sa cante manelele! asa?

Flore... spunea...

@Nikol:O sa tin cont de lista ta :))
@Criket :Sar`na!
@Nina : eheheehee...deja am inceput cu petreceri de pe acum :)) asa e la noi .Te tin la curent ;)
@Anonim : o sa cante probabil si manele ...eu stiu ce mai cere publicul ....(invitatii :)