joi, ianuarie 15, 2009

Happy!


O zi buna de dimineata!
M-am trezit la prima ora cu un tel.Urgenta ,disperare ...Adriana isi luase caine (poveste lunga ...a luat unu ,era sa ramana fara el ca era promis altcuiva ,a facut rost de altu sa il dea peala celui caruia ii era promis,a gasit alta culoare ,ala nu l-a vrut ,a mai adus unu la fel dar pt cumnata ei ,a mai cautat altu la fel ca primu` a gasit ,tot nu l-a vrut ala ... a venit stapanu sa il ia pe primu ,cu sora lui -a catelului- s-au adunat 5 catei in camera ei ,s-a enervat soacrasa si ia zis sa scape de toti daca nu ii da afara)Deeeci ... a venit prietenul ei dimineata sa mi-l aduca pana ii gasim alt stapan.Pe seara ...dupa ce auzisem ca si soacramea facuse urat cand l-a vazut ...i-am zis lu soramea de el ...poate il vrea pt Ale ...ar avea nevoie de un catelus !l-am dus pana la urma ...si Ale i-a pus numele Happy!
Am fost in delegatie azi ...Giurgiu,Calarasi,Slobozia (am facut un mic popas si la ai mei )

O zi Happy! :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

ioi, ce dragutz! sa va traiasca!

Nikol spunea...

dak tot ai dat o fuga pe aksa,la ai tai,pe bobitza de ce nu l-ai pupat asa in cur k pe asta,k si el e caine....stelist?