joi, ianuarie 08, 2009

...Frumos dar ...

O zi frumoasa dar totusi urata!

Azi am avut parte de o nisoare absolut superba!Ne-am bucurat exact ca atunci cand eram mici si ne trezeam din somn cand auzeam de prima ninsoare !Am iesit afara toata firma sa admiram peisajul cu un stratulet de zapata si ninsoarea cu fulgii mari .
Am fost in vizita la vecinica mea Simona ...am stat 2 ore pe capul ei si "ni s-a pus pata"sa facem ceva pt noi ... :D povestesc alta data .

Pe cealalta parte :

Mi-am dat seama zilele astea ca nu poti avea incredere in oamenii pe care ii crezi altfel decat cum sunt.
Mi-am dat seama ca nu intotdeauna este asa cum iti doresti .
Mi-am dat seama de mult prea multe lucruri ...
Sunt un pic dezamagita ... de tot ... aproape de tot ce se intampla in jurul meu .
Am fost in vizita la vecinica mea Simona ...am stat 2 ore pe capul ei si "ni s-a pus pata"sa facem ceva pt noi ... :D povestesc alta data .

Niciun comentariu: