luni, august 11, 2008

WTF ??!!??

In urma cu ceva timp ... o compatimeam pe Cristinica pentru faptul ca toti dobitocii ii spargeau parolele de mes sau te miri ce !
Na ca am patit-o si eu !
In ultima perioada imi tot iesea messul ...imi aparea ca am intrat de altundeva ... buun ...mi-am schimbat parola !Dupa o perioada destul de scurta iar... si iar parola schimbata ... si tot asa ...pana nu am mai schimbat-o si am zis ca o fii de la yahoo sau de la vreun virus ceva ...mi se intampla asta numai la birou !
Azi am avut parte de nici mai mult nici mai putin de 4 "noi prieteni" in lista de mess care au inceput care mai de care sa vb din ce in ce mai urat ...ignore total fara sa stau la discutii cu el ... nici macar buna !Unul din ei nu mi-a vorbit urat insa a inceput sa se prezinte ...cum arata ,cati ani are ....paca eram la matrimoniale...cand l-am intrebat de unde are id-ul meu a zis ca nu mai tine minte exact ca il are demult ...crede ca dupa www.id-uri.ro wtf?????? eu nu am id-ul publicat peste tot !!!!
Fratilor ce vi se pare asa de interesant sa intrati p id-ul meu ? ce credeti ca veti gasi ??? clar ..intrii nu zici cine esti ...IGNORE din start !Si daca ma enervez imi schimb si id-ul si tot sa ma lasati d^^^^^^^ IN PACE !!!

Un comentariu:

id-uri spunea...

ciao, as dori sa fac cateva scurte precizari.
ID-uri.RO nu publica profile sau id-uri neconfirmate de catre detinatorii de drept, ceea ce inseamna ca daca ti-a aparut id-ul acolo, o persoana rau intentionata iti cunoaste parola de la email si a vrut sa se razbune,dar nu este vina site-ului ci a persoanei care iti violeaza intimitatea.
ciao