joi, august 28, 2008

MAREA ...

Daa... a venit si ziua sa plecam la mare !!
Desi eram in dubii ..sa ma duc sa nu ma duc , acum nu mai am rabdare !!!
Suntem 18 persoane...plecam cu 1 ora jumate mai devreme de la munca adica la 4 direct spre mare si ne intoarcem duminica seara
Din pacate ma duc singura cu colegii (8 fete ,3 femei cu sotii lor si cu 3copii si 1 barbat pe langa)geo nu a vrut sa vina ca de ...e team building ... si mai si lucra


Revenim cu poze si povestiri ... presimt ca o sa fie dragut !

2 comentarii:

Anonim spunea...

hehe, have fun! asteptam poze! :D

CornelB - AmFostAcolo.ro spunea...

Salut, am ajuns la blogul tau cautand info despre vacante. Am vazut lucruri interesante, pe care as vrea sa le mentionez pe site-ul meu, dedicat in intregime acestui subiect, www.AmFostAcolo.ro. In acest moment implementez o sectiune cu numele [provizoriu] "Blog Vacante" in care sa listez bloguri care mi-au atras mie atentia pe acest subiect. Daca consideri util ca blogul tau sa apara acolo, te rog contacteaza-ma pe adresa de mail cornel [@] amfostacolo.ro.