luni, iulie 07, 2008

M-am intors ...

Interesanta vacanta ... numai ca nu am acum cheful necesar sa stau la povesti ...
Aseara ... stateam si eu linistita in pat pana au ajuns surorile , cumnatii si nepotica mea acasa ...la ora 22.30 - 22.45 ...Ma suna , sa cobor sa ii ajut la bagaje ... BUUUN ...
Cand sa cobor , erau disperati ... cineva a spart un ditamai lacatul de la boxa (exact la intrarea in scara deci la vederea tuturor) si le-a furat o bormasina cu care se duceau la munca de 40 milioane - montaje aparate aer conditionat (cei doi cumnati ai mei)CLAR cineva cunoscut ...stia ca sunt plecati de acasa pt 3 zile ,stia ca e lasata acolo bormasina \- pana acum o duceau sus ... + ca nu a fost cotrobait pe acolo ... era o trusa de scule nu au luat-o , mai era o bormasina mica , nu au luat-o ... eu am o presimtire de 95 % cine ar putea fii ... am spus la politie , sper sa rezolve ei ...

Au reusit sa isi ia azi alta bormasina ...
ASA CA ... DACA AVETI DE MONTAT APARATE DE AER CONDITIONAT ...
id-ul lor : pntadrian si ptrcosty
Cu cea mai mare incredere !!!

Niciun comentariu: