marți, iulie 22, 2008

O Etapa frumoasa !!

In Liceu ... cls a 9-10 ...ma indragostisem lulea ...da` lulea nu oricum ... era un tiip mai mare cu 2 ani decat mine ... canta la chitara ... super!!!formasem deja un grupulet al nostru ...ne intanleam , stateam , cantam ...Aveam si eu una preferata ... eu eram numai cu vocea ,baietii ma acompaniau cu chiatara si voce.... Vroiam sa fac ceva ... sa ii atrag atentia mai mult asupra mea ... si ce mi-a trecut prin cap ... am fost la fostul profesor de muzica din generala ... i-am zis ca vreau sa cant la chitara(El ma invatase si pian)Mi-a zis ca`s nebuna ... nu am vrut cat m-a rugat ...de ce vin acum ?Nu i-am dat explicatiii ...i-am zis doar ca vreau si punct.M-a chemat urmatoarea zi cu o agenda si chitara ... am fost ...m-a trimis inapoi ... cand am intrebat de ec ... mi-a zis sa ma intorc cand nu voi fii cocheta cu unghii mari ...nu am cum sa cant la chitara cu ele .... Si ...ce am facut ... a intrat in sala de muzica ... eu am ramas afara ... in 5 minute am intrat si i-am spus :sunt gata! Le-am ros cu dintii :)))
Si am invatat ...de la el teoria ... dupa care am inceput usor usor cu repetitii singura ... Primul meu cantec a fost aElvis Presly Love me tender -ma invatase Dl Tuchila Octavian- proful de muzica :P ...iar prima mea melodie cantata a fost :Doi ochi caprui ... asta pana sa apara Bambi ... si oricum era veche ... o stiam din excursii de la munte.Incepusem sa prind .. ascultam o melodie si incercam sa o redau pe chitara ... Super Perioada!!!
Si uite ce mai sufeream eu si cantam ... impreuna cu el :)) dar ...nu imi impartasea sentimentele :))) macar am ramas cu ceva din asta ...Am invatat sa cant la chitara !

Iubeam si eu candva doi ochi caprui
Plangeam cand nu-i vedeam de dorul lui
Dar ce pacat caci ochii lui minteau
Iar eu ca-ntotdeauna ii credeam.
II:
Mai exista o fata ce-l placea
Pe care o credeam prietena mea
Dar mai tarziu am inteles cine era
Si cata dragoste ii purta.
Refren:
Plangeam cand ii vedeam impreuna
Plangeam cand ii vedeam tinandu-se de mana
Plangeam cand ii vedeam intamplator
Si nu stiam ca plang de dorul lor.
III:
Dar astazi cred ca m-am indragostit
Nu stiu ce s-a intamplat dar e adevarat
Nu e baiatul meu cu ochi caprui
Acesta-i are albastri-albastrui.
IV:
Sper sa nu mai existe o alta fata
Sa se intample iar ca altadata
Dar eu ma voi gandi la ei mereu
Doi ochi caprui ce i-am iubit doar eu.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumos 8->

Flore... spunea...

:) da ...chiar a fost frumos :p

Cricket spunea...

Ce dragutz! Geo stie de tipu asa? Si ar trebuii sa canti mai des la chitara ca ti-ai iesit din mana :P

Flore... spunea...

haha ... cred ca i-am povestit demult si lui geo .dar gandeste-te crisule ca au trecut ... 10ani .
Da ...dar ai vazut ca imi amintesc cateva cantecele ... si chiar am cantat la munte Doi ochi caprui dar varianta mea ... si seara de mai :P:P si delir ... :))

Anonim spunea...

Frumos :) Mi-a placut ca ti-ai ros unghile in acele 5 minute, nerabdatoare sa intri in sala sa inveti sa canti la chitara, dorinta si ambitia apreciez cel mai mult la o persoana, exceptand respectul care e inainte de toate. Felicitari si totusi cum e finalul? :) A iesit ceva?

Flore... spunea...

@piticstyle ... pai dupa cum am spus .. el nu imi impartasa sentimentele :)) am stat si am suferit in tacere dupa marea mea dragoste :))