miercuri, iunie 18, 2008

DUMINICA....IN FAMILIE...


De vineri seara am ramas la sora`mea ...sambata am plecat un pic singurica acasa( pe Geo l-am lasat la ea sa imi pot face si eu in liniste curat si mancarica)Am ajuns acasa pe la 12 ...pana la 6 am terminat si curatenie si mancarica si imparteala ...m-am intors la ei ... am stat pana tarziu la un remi , o barfa ,o samanta ...
Duminica ne-am trezit ...era urat afra , cu o zi in urma ne hotarasem sa mergem la Slanic ... dar cand am vazut ce vreme e am spus ca nu are rost ...asa ca ...am plecat in parc (Eu Geo, Cristina cu Ebi , Sabina Adi si Alexia)
In Tineretului .mare concert mare :) Cu copilasi micuti pe scena ... erau asa dragutiii .Alexia a fost foarte incantata , a desenat , A facut poza cu caracatita , a primit un balon in forma de floricica ...era in centrul atentiei :) .Ne-am plimbat ,Ne-am dat in Casa Surprizelor :))) pe care nu o mai vazusem de cand eram mititica ....am bagat-o la inaintare pe Ale .... am zis ca sa intram pt ea ... :)) dar mai curioasa eram eu si nerabdatoare :)) oricum ea e prea mica .dar totusi i-a placut ...desi era intuneric nu s-a speriat ,din contra , radea intr-una ...in hohoteee

Foarte frumoase duminicile astea ... decat acasa ... mai bine asa :P

Niciun comentariu: