luni, aprilie 07, 2008

2...Bucuresti - Resita - CaranSebes - Timisoara

- Noaptea in tren , spre Resita ...
-am ajuns , am luat un taxi , care m-a plimbat pana mi-a gasit un loc unde sa pot bea o cafea linistita ...( trebuia sa astept 1ora juma pana sa ajung la prima oprire la Inspectoratul judetean pentru o sedinta cu Dierctorii din Jud Caras -Severin ... )si am nimerit intr-o bodega ... dar nu aveam ce face ...
A trecut , totul a decurs ok .M-am intanlit cu doi din fostii mei clienti Geanina si Cosmin care m-au primit cu multa caldura .Pupici.M-au condus la gara ( am ajuns cu 1 minut inainte de a pleca trenul din gara catre caransebes.

Caransebes ... cand sa plec spre timisoara , mi-am luat bilet , dar nu stiu de ce aveam impresia ca tre sa stau 45 min in gara ... cand de fapt in urmatoarele 5 minute trebuia sa plec .... asa ca am schimbat biletul ... si am asteptat 1 ora pana a venit urmatorul ... Nu aveam ce face ... asa ca pozam trenurile care treceau pe langa mine !



Timisoara - Orasul meu de suflet ... m-a asteptat Galina-fosta me colega - seara tarziu in gara , am ajuns la ea , m-am dusat ... si am stat pana noaptea la povesti ....
Dimineata am fost la Primarie si pe unde am mai avut eu treaba , dupa care , am trecut pe la firma unde am lucrat , toata lumea m-a primit cum ma asteptam , desi nu ii cunosteam pe toti , caldura multa si prietenie acolo .
Pe Vali l-am vazut seara ... am vb ceva cu el ... ne-am povestit multe!
Mi-e dor rau de vremurile alea ...
AAAA ... ce este mai important - MI-AM RECUPERAT SACOURILE DE LA VALI :))


Niciun comentariu: