duminică, octombrie 24, 2010

O noua internare ...

De pe bogul Alexiei :

Zilele astea am profitat din plin de caldura de afara si am umblat prin parc cu Alexia .. ca de maine nu stim ce se va intampla daca o va opera si de derotare sau ii scoate numai tija ... inca nu stim nimic .. Era cea mai fericita cand o vedeam si pe ea in parculet ... dar si trista si .. cu durere in suflet cand vedeam ca nu se poate da prin toate ... ca ceilalti copii,am fost in parc in Tineretului si a vrut in tuburi .. am lasat-o pe acolo .. s-a urcat matusa ei cu ea .. dar nu e de ea.... mi-era frica la fiecare miscare..sa nu pateasca ceva .. .dar am vazut-o cat de mult isi doreste ... si cum ma ruga .. .si nu am putut sa o refuz.
Cand ma gandesc maine dimineata ma apuca iar groaza ,ca va plange si-asa imi spune:"mami eu nu mai vreau la spital ,de ce mergem ?"si se intristeaza .. .
De asta mi-a fost cel mai teama si ingrozitor lucru ... pentru ca a crescut si realizeaza ce se petrece.
Nu stim cat stam in spital ,vom veni cu vesti ... sper cat mai bune...
Va multumim tuturor pentru sustinere ,si sa o amintiti si pe Alexia Maria in rugaciunile voastre .


http://alexiamariapintea.blogspot.com/

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Doamnei Flore !
~
Bine că totuşi se joacă şi este veselă lângă ceilalţi copii !
Este drept că ŞI pe noi ne ţineţi ca pe jar ! Este foarte GREU pentru ALEXIA căci, aşa cum spuneţi, deja conştientizează.
...
Doamne Dumnezeule, Te rugăm să veghezi asupra noastră a tuturor cu DĂRNICIE de Sănătate, Armonie şi Iubire !
Te rugăm să intervii cu Sănătate pentru toţi copiii de pretutindeni, aflaţi în suferinţă !
Îţi mulţumim Doamne Dumnezeule ! Fie Doamne după Voia TA ! Amin.
~
Cornelius,