marți, iulie 08, 2008

TRIST ...

In prima zi cand am ajuns la Ulmu mi se daduse o veste trista , deprimanta ... Babanu` - Stefan - un bun prieten de-al fratelui meu suferise un grav accident de masina ... a murit pe loc din pacate...la doar 25 ani ...i implinea luna asta .Noni(frate-miu) era terminat ... cum el nu era in tara am fost eu la inmormantare ... a fost si nunta lui ... din pacate a fost sa fie ... Dumnezeu sa-l ierte! sa se odihneasca in pace!



cel in portocaliu este Babanu , in rosu Noni







Iar ea este Nikole... o prietena buna a lor din copilarie ... din pacate am cunoscut-o intr-un moment destul de greu atat pentru ea cat si familia indurerata .Ea a fost si cea care i-a fost mireasa la inmormantare, i-a purtat cununiile(in mod normal iubita trebuia sa faca toate astea ... dar inainte de aces accident nu avea pe nimeni ,cineva trebuia sa fie mireasa ) , a fost imbracata in alb dar in sufletul ei era negru .Mi-a aratat verigheta ...mi-a spus ca toata viata nu o va da jos de la mana ... nici macar dupa ce se va marita ...Babanu ` va ramane mereu in inima ei asa ca un frate si un om deosebit .

Niciun comentariu: